Besokare

måndag 10 augusti 2009

Måndag

Jag mår inget vidare. Vet inte om jag har virus eller något. Förhoppningsvis blir det bra, i annat fall får jag lägga ut pengar på läkare.

Helgen har varit lugn. Minns inte vad jag gjorde så antagligen hände inget speciellt. Bra slutledningsförmåga jag har.

Imorgon ska jag börja köra i ett mer trafikerat område än tidigare. Är lite nervös. Orolig för människorna. Henke får säga till sina arbetskamrater att dom inte bör lämna gräsvik-området mellan 15 och 16. För deras bilar och deras eget bästa. Annars går körningen rätt bra. Något motorstopp per lektion för att jag stressar upp mig eller för att jag saktar in för mycket i svängarna. Duktigt av mig. Hah!

På lördag har vi varit tillsammans i två år. Personligt rekord för mig. Inte så mycket om man jämför med Magga. Men man ska inte jämföra förhållanden. Även om jag är rätt duktig på att göra det. Dåligt av mig.

Nu - Nip/Tuck!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi. hoppas det går bra att köra. Motorstopp får man få, det får även Joacims syster titt som tätt. Även med sin egna bil :p Jag fick motorstopp på min uppkörning för vi hade stått ett tag och pratat och då glömde jag lägga i ettan när jag väl skulle köra igen. Men jag fick mitt körkort ändå. :)

Nej, du ska inte jämföra. Jag hade tur att hitta rätt pojke på (nästan) en gång. :D <3

Grattis på lördag :)

Kraaaaam