Besokare

måndag 7 september 2009

Måndag

Jag förstår inte veckans Ica-reklam. Varför skulle hon äta kattmat?

Annars har det varit en bra helg. Var på gymmet i lördags och tröttade ut mig lagom mycket så jag inte fick så mycket mer gjort då. Igår fick jag lite (men alldeles för lite) städat. Sen bestämde vi lite hastigt och lustigt på kvällen att vi skulle gå och se Totalt Jävla Mörker. Blev 10 minuter vi såg dom eftersom dom hade börjat tidigare än vad vi trodde. Men 10 minuter räckte. Var läskigt att se barn (yngre tonåringar) hoppa runt och försöka slå ihjäl varandra. Musiken var skaplig. Det var ohärligt svettigt också. Efter det gick vi hem till kompisar till Henke och spelade Karlskrona-spelet. Var kul. Man spelar vanliga brädspel för sällan.

Idag har jag övningskört och det gick rätt bra. Snart ska jag till arbetsförmedlingen och efter det ska jag plugga på körskolan. Byta skor också så jag får en större storlek. Om det går. Jag hoppas det.

Slut på tramsinlägg.

Inga kommentarer: