Besokare

torsdag 3 september 2009

Torsdag

Jag är trött och har ont i nacken. Har typ sovit med huvudet utanför sängen inatt. Dumt gjort.

Veckan har gått fort. Har suttit massor på körskolan och var på gymmet igår också. Försöker hitta jobb också. Fast det går ju inget vidare. På måndag ska jag till Arbetsförmedlingen så då får jag väl diskutera lite med dom om praktik och sådant.

Idag ska jag sitta på körskolan och få berättat för mig varför det är farligt med alkohol och droger i trafiken. Som om jag inte redan vet det. Som om det inte räcker med att jag blundar för att höra en moders skrik när polisen kommer för att meddela att hennes son är död, pga att han kört rattfull. Det kommer alltid finnas i mitt huvud. Nej, jag vet redan att man inte ska dricka och sedan köra bil. Det med droger känns självklart. Kommer dom visa bilder kommer jag bryta ihop.

Inga kommentarer: