Besokare

lördag 19 september 2009

Uppdatering

Ah. Vad vore livet utan facebooks spel. Kanske mer innehållsrikt men jag vet inte. Jag har ju ändå inte mycket till liv. Mest upprepningar varje dag. Tänk att få ett jobb och lite vänner. Kanske skulle det bli någon variation då.

Har dock haft det bra den sista tiden. Några sköna dagar hemma, umgås hela familjen. Gratulera Sven (biologiska morfar) som fyllde 70 år. Träffa morbror och inse att det är en lustig släkt. Sjunga kareoke med Karin. Inse att jag och Simon kan konversera som vuxna människor utan att börja bråka. Spännande liv.

I torsdags jobbade jag. Demade på Coop Forum. Delade ut saft, kladdkakemuffins och paj. Var otroligt få människor som kom förbi. Inte heller var det många som visade intresse för produkten. Segaste demon jag varit med om. Hoppas jag får lite mer jobb nu ändå. Pengarna behövs.
I torsdags var det också fest-grej med Henkes jobb. Kul kväll även om Henke och jag inte kom vidare bra överens på hemvägen. Det urartade väl rätt rejält men sånt händer väl ibland.

I fredags fick jag äntligen mina 3000 kr i presentkort. Fan vad najs det känns. Det är pengar som verkligen behövs just nu. Nästan tur att dom inte har kommit tidigare ju.


Hursomhelst. Nu ska jag läsa The Heroin Diaries. Känns som ett jävla under att Nikki Sixx fortfarande lever när man läser den. Att han är så fräsch som han är känns nästan ännu mer otroligt. Jag vill ha!

Adios Amigos!

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt med presentkorten!!! Använde dem väl :)

Kram kram kram kram