Besokare

söndag 20 september 2009

Natt

Mindre kul liv just nu. Har varit en jobbig dag idag. Inte jobbig = massa bråk. Bara jobbig ändå.

Vi har varit och storhandlat en jävla massa. Tanken var att vi skulle städa och tvätta när vi kom hem från Maxi men det blev inte av. Så nu har jag att göra i veckan. Dags att börja sortera bland alla saker nu också antar jag.

På fredag kommer Mamma och Lena för att hälsa på i några timmar. Blir lite kul det.

Ikväll har vi kollat på District 9. Var en bra film men både Henke och jag tänkte lite på att det kändes som utomjordingarna lika gärna kunde varit dom afrikaner som blivit plågade i så många år där i Sydafrika. Blev nästan lite parodikänsla över det hela, förutom att parodier är väl till för att vara roliga. Hursomhelst, det här var nog den bästa filmen med utomjordingar som jag sett.

Har suttit och läst en massa gamla blogg/dagboks-inlägg en stund på diverse olika sidor där dom finns. För ganska precis ett år sen hade jag kul. Ärren på fingrarna har nästan försvunnit helt men fan vad ont det gjorde. Det minns jag.

Nu ska jag väl sova. Körlektion imorgon.

Inga kommentarer: