Besokare

måndag 28 september 2009

Update

Tjohej jag är trött. Den här veckan är det massa jävla körskola som väntar så jag kan göra halkan på Fredag. Fast jag skulle nog inte gråta om jag inte hinner plugga färdigt innan, är äckligt nervös. Alla säger att det är kul men jag är tveksam. Jag tar körkort för att det är bra att ha, inte för att jag älskar att köra bil.

Henke ligger och sover just nu och han muttrar i sömnen. Alltid lika intressant att höra på. Lagom jobbigt dock när jag själv försöker sova. Men så är livet antar jag. Aldrig att jag ska få en bra natts sömn utan störande moment. Hah

Annars är det trevligt att lägenheten är välstädad. Har haft funderingar på att städa bokhyllan också, men som Henke säger så är det bara onödigt när allt snart ska packas ner i lådor ändå. Flyttångest. Ångest över en massa just nu egentligen. Men livet känns kul ändå. Inte för att jag hittat någon särskild mening med det ännu. Jösses

Jag borde sova

Inga kommentarer: