Besokare

söndag 1 november 2009

Söndag

Intensiv vecka. Karin och hennes kompisar har varit här och det var lite kul. Jag hoppas dom inte hade allt för tråkigt. Jag har övningskört och demat också. Inte varit på gymmet på hela veckan och det är värdelöst eftersom det inte känns som det kommer bli mycket tid över veckan som kommer heller. Man får väl se. Imorgon börjar Henke flytta och det känns värdelöst och slutgiltigt. Kommer bli en riktigt jobbig vecka.

Så största nyheten är väl då att Henke och jag flyttar isär. I slutet av månaden flyttas mina saker upp till Fjärdhundra och jag har som vanligt ingen aning om vad jag ska göra med livet. Henke är min bästa vän och det suger att inse att det inte funkar för oss att leva tillsammans just nu. Han är en viktig del i mitt liv men mer vet jag inte.

Slut

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj.... Vet inte vad jag ska säga. Jobbigt. Hoppas ni mår bra.

Kramarou

Lisa sa...

Kommer nog bli jobbigt, låter jobbigt. Finns här iaf om du vill snacka. Längtar tills du kommer hem fast det är på gott och ont. Vi får hitta på något snarast!