Besokare

fredag 6 november 2009

Usch

Okej. Dagen började bra. Vaknade och insåg att jag redan hade gjort teoriprovet och blivit godkänd. Stor sten borta typ. Satt och käkade med Henke när min "chef" ringde från Caliptus och frågade om jag ville jobba imorgon! Självfallet, då slipper jag sitta på stan och snyfta medans Henke och folk flyttar bort honom från mig. Dessutom är det pringles jag ska dema, så det blir ju kul. Och OB är inte fel heller.

Så annars har dagen varit lugn. Fick ett bra samtal nu ikväll som kastar lite ljus över framtiden. Om några dagar vet man väl säkert.

Sen strax därefter hittade Henke det äckligaste jag sett på länge

Pälsängrar (larver)

Massor av dom i en låda. Färre av dom i andra lådor. Men fyfan vad äckligt. Och olägligt.

Skitsatanshelvetesapadjurgårdenaikgrisfot

1 kommentar:

Unknown sa...

hoppashoppashoppas!!

Pringles kommer väl gå bra? Det vill folk smaka i alla fall ^^) Bra med OB! Det gillar vi!!

Usch vilka djur. I vilka lådor fanns de? Förstör de något?

Kramar!