Besokare

torsdag 5 november 2009

Upp och ner

Humöret vandrar upp och ner hela tiden. Mina månatliga hormonrubbningar har väl en viss del i det hela men annars är det väl hela situationen överlag som gör att humöret kör upp och ner.

Tråkiga grejer: Har packat lite mer idag, lägenheten blir tommare och tommare. Jag börjar böla lite hipp som happ. Jag hatar att packa. Jag kommer må skit dom närmaste veckorna överlag.
Jag fick ett samtal idag om varför jag inte var på vägverket och gjorde prov. Jag sa att det var imorgon. Jag hade fel. Jag fick springa till vägverket och började nästan gråta på plats. Jag fick ta en lagom hemsk bild som kommer vara i körkortet.

Roliga grejer: Jag hade tur eftersom en snubbe var på VV alldeles för tidigt för sitt prov så vi fick byta provtid. Jag hann till VV. Jag klarade helvetesprovet! Uppkörningen är inom några veckor.

Inga kommentarer: