Besokare

söndag 8 november 2009

Söndag

Nu sitter jag i ett ekande vardagsrum. Henke har flyttat och det känns konstigt. Har inte brutit ihop helt och hållet (än) och det är skönt. Men saknar honom. Det är tomt. Känner mig bitter på alla par jag ser ute på stan dessutom. Gamla vanliga Matilda är tillbaka typ.

Demon igår var lite seg. Intresset för chips var inte alls så stort som jag väntat mig och jag gjorde "bara" av med tre-fyra pringles-rör på hela dagen. Fast det blev nog en hel del merförsäljning ändå. Nya Xtreme-smaken var god. Lite stark.

Så idag har jag bara tagit det lugnt. Funderat lite på framtiden. Förhoppningsvis klarnar en del upp om några dagar.
Har också varit till Henkes nya lägenhet idag. Fan vad jag älskar den lägenheten. Är riktigt bittert att jag inte kommer bo där. Men så är väl livet. Blah

Annars mår jag illa nu. Åt majssoppa till middag och en andra skål var inte nödvändig. Men det är så jävla gott!

Nu ska jag sova. Eller läsa


All By Myseeeeeelf

Inga kommentarer: