Besokare

tisdag 3 november 2009

Tisdag

Bah. Körningen går upp och ner och bitvis känner jag mig värdelös. Henke har börjat flytta ut och det är apjobbigt. Folk är välkomna att hälsa på under november i en lagom tom lägenhet.

Sitter och kollar efter jobb hela tiden känns det som. Vore skönt att få något säkrat. Måste ringa Caliptus också och säga att jag inte kommer vara kvar i Blekinge. Men någon dag ska jag flytta tillbaka till Karlskrona. I framtiden. När jag har lite mer erfarenhet och lättare att få jobb. Typ. Eller när jag har blivit miljonär och har råd med en lägenhet på Saltö. Eller något sånt.

Drömma kan man alltid

Annars känner jag att vissa vänner borde tänka på hur dom uttrycker sig. En del saker kan uppfattas som sårande utan att andra kanske tänker på det.

1 kommentar:

Unknown sa...

sv: det är lugnt, jag kommer fortsätta skriva. Jag behöver det. Annars har jag alltid känns så där: man läser saker lite titt som tätt som man helst inte vill läsa sig till. Men men. That's life in the bloggworld ;)

Jag saknar dig!!