Besokare

tisdag 18 maj 2010

100518

Alright, några dagar utan uppdatering. Inte för att jag inte har tänkt på att blogga men jag har bara inte orkat göra det. Är mycket lättare att bara slösurfa runt och läsa på sidor istället för att sitta och skriva själv. Det är väl därför jag är så dålig på att prata på msn med. Efter 5 minuter behöver jag få studsa runt lite och få utlopp för mina känslor. Eller något. Koncentrationssvårigheter kanske det kallas.

Bullarna blev bra i torsdags, fast jag saknar pärlsocker. Mamma ska skicka det idag. Tur det. Carro (tjejen från Enköping) var mycket trevlig. Kul att inse att man har en del gemensamma bekanta.

I fredags var det städdag. Fast inte i mitt rum. Jag skäms över mig själv. Sen hade Axel fotboll så jag kollade på den medans Lola sprang runt och lekte med en kompis. Vissa barn är så små. Inte Axel och Lola. Men andra barn. Haha. På kvällen gjorde jag ingenting. Dog av smärta kanske pga träningsvärk.

Så i lördags så tränade jag roddmaskin för att få ett humm om hur man gör när man ror. Det gick väl sådär, men det var en skön träningsform. Värt att göra nästa gång jag är på gymmet. Men efter det så hade jag ju så klart ännu mer träningsvärk. Plus blåsor i händerna. Underbart. Gick och la mig halv 11. På en lördagskväll. Märks att jag är 20 va?

Uppe 6 i söndags. Strax efter 7 lämnade jag och Jensen hemmet och åkte till båtplatsen. Efter massa strul så kom vi ut på vattnet och FY SATAN VAD JÄVLA SVÅRT DET ÄR! Men kul. Men jag är ju en sån som gärna ger upp, fast jag ska väl försöka låta bli det nu. Nyttigt med träning och jag kan väl inte lära mig allt första gången. Resten av söndagen låg jag typ bara och dog i sängen. Försökte göra något vettigt men orkade inte. Bläh

Igår var det vanlig jobbdag. Helena var hemma och sjuk så jag skyller på att det var därför jag inte ville dammsuga mitt rum.. typ. Man vill ju inte väsnas i onödan.

Mamma och Karin har bokat resa hit. I juli. Blir konstigt

Kanske städa lite nu

1 kommentar:

Kickelina sa...

Det är så kul o läsa dina inlägg, även fast vi har kontakt på skype, msn o tel.
Pärlsockret är ute ur Sverige nu i alla fall, så får vi se hur många dagar det tar till Jersey.
Hoppas verkligen du hittar din träningsform, du ska se att till sist så.....
Hmm vilken hänsyn du visar mot Helena, men man kan plocka undan utan att väsnas......
Kram mamma