Besokare

torsdag 13 maj 2010

Nyklippt

Mitt rum behöver städas. Situationen just nu ser ut som att någon dragit fram och provat en massa kläder utan att lägga tillbaka dom på sin rätta plats. Jag förstår inte vem som gör så mot mig. Det är dålig stil

I övrigt är jag nyklippt. Fräsch i håret. Det gör mig lite glad. Allra helst eftersom mina ben gör så satans ont så att jag vill klippa av dom från resten av mig. Anledningen till smärtan? Jo eftersom jag var för snål för gymmet i tisdags så fick jag igår den briljanta idén att gå ut och springa. Kan jag springa? Nej inte fan kan jag det. Eller jo kanske lite. Jogga heter det väl dessutom. Hursom, jag var ute i 20 minuter och joggade/promenerade/avled och nu har jag haft ont i 20 timmar typ. HEMSKT! Pinsamt också att inse vilken dålig kondis jag har. På söndag ska jag ut och ro med Jensen dessutom. Inte en eka då utan någon speciell slags båt. Blir spännande att se hur det går. Klockan 7 på morgonen. Lycka. Jag kommer dö

Annars så hände inte mycket igår. Jag och barnen chillade. Gjorde ingenting vettigt alls skulle jag tro. Vi diskuterade väl viktigheter som livet eller något.

Idag ska vi baka bullar! Så jag ska göra iordning degen nu alldeles strax så den får jäsa under tiden jag hämtar barnen. Blir kul
Ikväll ska jag träffa nya tjejen. Hon kommer från Enköping. Underbart liten värld ibland. Haha

See ya


Stilig poserbild. Men se hur fint håret är! HAHAHA

3 kommentarer:

Kickelina sa...

Du får vara enträgen så slipper du träningsvärken, ang kläderna så tror jag att jag vet vem som drar fram o inte plockar undan!!!!
Hoppas bullarna blev goda=) Du blev fin i håret förresten. Kramis

Pappa sa...

Kanske inte bara enträgen, det viktigaste är att du har bra skor som ger dämpning så att du inte får benhinneinflammation m.m.
Snyggt hår förresten!
Kram/pappa

Jossan sa...

Du är en riktig puma matilda :D skitsnygg i håret :D