Besokare

torsdag 6 maj 2010

Hola

Okej. Jag har hatat min blogg i veckor nu. HATAT. Jag vet att det är ett starkt ord. Men det är sant. Jag skrev typ en mindre uppsats om Dublinresan och sen lägger datorn av för att den ska uppdateras eller något shit. Så när den väl kommer igång igen är typ hela inlägget borta. Allt utom det om dom första dagarna som jag sparat innan. GAHHHH!

Så därför detta trevliga uppehåll från bloggande. Mina två eller tre läsare har säkert glömt bort mig vid detta laget. Hittat någon annan otrevlig blogg med meningslösa texter. Snyft

Nej. Men jag ska skärpa mig nu. Om inte annat för att jag själv ska kunna läsa och minnas i framtiden eftersom jag är för jävla lat för att skriva i min vanliga dagbok också. Herrejösses. När jag är gammal och senil kommer jag inte kunna tänka tillbaka och minnas den här tiden bara för att jag har varit så lat med att skriva. Nu blir jag ledsen. Typ. Kanske inte

Hursomhelst så har dom senaste veckorna varit busybusy. Helena var i Sverige i helgen så jag var snäll och hjälpte till här i huset. Vilket var tur tror jag, annars hade huset nog gått under. Haha. Men vi hade kul. Lola börjar komma till mig mer och mer och det är mysigt. "I want you to stay forever". Sötunge

Idag är det val i England. Inte här. Blir spännande att se vem som vinner. Tror inte Brown gör det. Antagligen Cameron. Men man får väl se.

Nu har jag väl inget mer att säga. Ska väl försöka lägga hatet åt sidan och uppdatera mer nu igen.

So long

1 kommentar:

Unknown sa...

wiiiieeee uppdatering! :D Saknar dig! Kraaaaaaaaaam