Besokare

söndag 9 maj 2010

Sunday

Det blev ingen ordentlig vinnare i valet. Spännande va? Kan tänka mig att svenska folket (min familj) bryr sig jättemycket om det.

I fredags köpte jag nya jeans. Var nog den mest spännande händelsen den dagen. Sprang runt i två miljoner butiker och försökte hitta ett par icke bootcut, icke super slim jeans för ett billigt pris. Till slut fann jag dom men dom är fortfarande slim jeans och oerhört obekväma. Jösses vad jag gnäller.. Dessutom glömde snubben som jobbade i butiken att ta bort larmet från dom så när jag skulle springa in på New Look efter så drog butikslarmet igång. Pinsamt.
Axel hade fotboll i fredags också. Kul att se barnen springa runt, jag satt där och skrattade åt dom med en "granny" som sa att det var det bästa organiserade kaos hon sett. Härlig tant.
Vet inte vad jag gjorde i fredags kväll så jag kan knappast ha gjort något viktigt. Minns bara att jag var trött och snöt mig varannan minut. Typ.

Igår var vi på Baby Barn show grej eftersom Jensens jobb var inblandade i det. Var alltså massor av bebis och barnsaker och jag vet inte vad. Men det var väl bättre än att vara hemma och ha tråkigt. På kvällen blev det inte heller någonting att göra eftersom alla människor var upptagna. Vilket påminner mig om att jag måste maila till den nya tjejen som ska till ön. Gah. Vad ska man skriva?

Whatever, idag har jag inte lyft ett finger i onödan typ. Börjar dö av leda nu och min mobil är rabiat och vägrar skicka sms. Fan vad GLAD jag blir!

Nej men livet är kul.

Imorgon ska jag förresten göra mina engelskatestgrejer för att se vilken klass jag kommer hamna i. Spännande, önska mig lycka till!

Ciao

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Även om det inte känns kul att skriva om så är det kul att få läsa vad du sysslar med :)

Jeans är alltid lika kul att köpa (not). Avskyr verkligen att testa byxor som fastnar i höfterna, visar hela allt osv. Det är ju alltid så smickrande ljus i butikerna också. Vad vinner de på det? Borde de inte ha ljus så man tror att det är snyggare än vad det är och inte tvärt om? Magga spekulerar...

LYCKA TILL!!!!

Kickelina sa...

Hoppas det bara är idag du håller på o dö av leda då....... Ja, bryr mig inte så mkt om valet hos er där borta. Annars är det så trevligt att du kommit igång med skrivandet igen. Kram mamma