Besokare

tisdag 11 maj 2010

Pluggish

Ah, lusten att skriva och plåga omvärlden med mina hemska blogginlägg börjar komma tillbaka. Härligt

Testet igår gick över förväntan, i Oktober börjar jag min FCEkurs. Men eftersom det är så lång tid tills dess så börjar jag en preparation course i Juni så jag blir lite mer förberedd inför vad som kommer komma på kursen. Spännande. Känns nice också med tanke på att damen som intervjuade mig sa att hon var lite petig med vilka personer hon tog in på kursen. Härligt. Kul att jag faktiskt ser fram emot att plugga också för första gången på 8 år.

Annars var gårdagen lugn, jag mådde illa som satan och trodde att jag skulle svimma när jag gick och hämtade barnen men det gick över så småningom. Var väl antagligen några störda nerver inför provet.

Sen har jag BIG NEWS, den 14e t.o.m den 28 Augusti tillbringar jag hemma i Sverige! Dock är jag bara i Uppland till den 25e eller något sånt eftersom jag har bokat tillbaka-resan via Köpenhamn. Ska väl ner till Karlskrona och hälsa på Henkisch och sen antagligen förbi skaune också för att träffa lösfolk där. Haha.

Nu ska jag njuta av sista chilltimmen innan jag hämtar vildingarna, ikväll är det karate-tajm och jag överväger gymmet. Dock vill jag spara lite pengar också så jag vet inte hur jag ska göra. Vi får se!

Ciao

1 kommentar:

Magdalena sa...

wiieee Matilda is back in das bloggvärld!
Oh, grattis till att intervjun gick bra!!!
Kul att du kommer till Sverige en sväng, då får vi ses och äta glass! Glöm inte att "åka in till stan" och titta på stadshotellet som ofinns!