Besokare

onsdag 3 april 2013

3/4/2013

Ahh, hur fan kan det vara April redan? Jag hänger inte med längre, antingen får jag sluta åldras eller så får tiden börja gå lite långsammare. Någon som kan fixa det? Tack

Annars är allt som vanligt, jobbar på och försöker få ordning på mitt liv. Firade påsken med extrafamiljen och hade det allmänt trevligt där. Lite kvalitetstid med mina favoritmuppar (dålig liknelse, jag gillar inte ens mupparna!), dom börjar bli så galet stora! Kan knappt förstå att det är över tre år sen jag träffade dom första gången, då var dom ju typ jättesmå i jämförelse med nu.
 Hursom, dags att sluta nostalgitrippa kanske..

Vet inte vad jag ska göra resten av veckan, få iordning mina kläder och min garderob ligger skapligt högt på listan. Fylla i lite dokument och kolla över ekonomin också. Riktigt festligt att bli vuxen ibland, stress blir en del av vardagen men inte fan mår man bättre för det. Nu ska jag sova. Eller kolla på Coronation Street..

Poser bah

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tycker du kan köpa det huset och sen behöver inte vi ta in på hotell när vi kommer till dig. Ha en bra fortsatt vecka, kram.

Pappa sa...

Lite fort kan ju tiden få gå nu i två månader så att vi får träffa dig igen! /Kram