Besokare

måndag 28 april 2008

Måndag

Jaop. Dags att skriva igen. Är på riktigt värdelöst humör så jag hoppas de kan bli bättre om jag skriver av mig lite. Inte för att jag direkt vet vad jag ska skriva om ändå men jag gör ett försök till att få ihop något. Har mycket ångesttankar över lite just nu känns de som. Helt värdelöst. Vi kan ju punkta upp det såhär:

1. Skolan. Tar studenten om lite mer än en månad, har hur mycket som helst att göra men ingen motivation till att göra någonting alls. Det är helt värdelöst.

2. Flytt och allt de innebär. Jag kommer hamna ca 50 mil från mina nära och kära. Jag kommer visserligen bo ihop med min Henke men det är jobbigt ändå. Jag måste dessutom hitta jobb och vänner därnere, och med tanke på hur värdelös jag är på att ta kontakt så kommer de nog inte gå så vidare bra.

3. Pengar. Det eviga problemet. Så mycket man vill men så lite man har råd med. Varför har jag inte vart mer engagerad i att få ett jobb här under skoltiden?

4. Min vikt. Blä, skit och åt helvete.


Sådär.. Nu vet alla hur pepp jag är just nu. Intressant? Nej antagligen inte. Någon som bryr sig? Antagligen inte många eftersom de inte känns som att någon läser det här. Jag får inga bevis för det iallafall.

Nu ska jag dricka en kopp kycklingsoppa och kolla tv.

Ha de bra

2 kommentarer:

Kickelina sa...

Jag kollar emellanåt, ska jag lägga länk från min blogg till dig?? kram

Anonym sa...

Jag bryr mig!!