Besokare

onsdag 16 april 2008

Onsdag

Tänkte slänga in ett kort inlägg såhär på onsdagskvällen för att uppdatera lite vad som hänt.
Först och främst så är det idag ett år sen min kusin dog. Man saknar henne och hon kommer alltid finnas i våra minnen och hjärtan.

Sen så vet jag inte vad som hänt. Har börjat packa lådor nu, plötsligt kommer flytten närmare och om exakt två månader minus en dag flyttar jag ordentligt. Fast vi ska ner till K-krona nästa helg, jag och mamma, pappa och ev. Karin. Då tar jag med mig lite grejer också.

Stressigt som fan i skolan och de går inte en dag utan att man fantiserar om diverse olyckor så man får lite längre tid på sig. Men de är väl bara att hoppas att jag hinner med allt.
Nu ska jag ta ett päron och kolla Sex and the City.

Ha de bra!

//Matilda

Inga kommentarer: