Besokare

onsdag 23 april 2008

Onsdag

Bättre sent än aldrig eller vad heter det?

Vill vara bättre på att blogga men de känns som det går dåligt. Kan bero på att jag har så sjukt mycket att göra. Studentångest så det ryker om det. Dessutom är lägenheten mer hejkomochhjälpmig än vanligt. Kan bero på att jag städar och flyttpackar samtidigt. Sorgligt att jag inte kan nöja mig med att ta en sak i taget. Men sån är jag.

Idag har jag iallafall gjort Nationella uppsatsen i SvB. Känns som det gick bra och gick det inte bra så gick det åt helvete för isåfall missuppfattade jag uppgiften helt och hållet. Men man får väl se hur de gick så småningom.

Annars måste jag faktiskt berätta att jag var ute och tog en promenad nyss. Är så härligt väder och jag behöver ju motion så de var inte helt fel. Kanske får lite riktig bränna också om jag är ute och promenerar och inte bara den färgen jag har från solduschen jag tog igår. Är förövrigt riktigt nöjd med de. En nice färg för bara 99 spänn och man slipper cancer. Woho. ^^

Har inte tid att skriva så mycket mer nu. Ska gå och göra sallad av: avocade, blandsallad från ica, pumpakärnor, gurka, minimajs och sockerärtor. Mums =)
Sen är det Unga mödrar på femman som gäller och från klockan 8 är det tv3 hela kvällen. =)

De var väl allt från mig.

Kram matilda

Inga kommentarer: