Besokare

torsdag 10 april 2008

Torsdag

Wiho. Jag har hittat mitt busskort! Äntligen.. Det har vart borta ett par veckor nu. Tyckte jag var jättesmart som la det i min bokhylla där jag aldrig lägger det i vanliga fall. Men strunt samma, nu har jag det igen. Annars har dagen vart lugn, fick läxa från varenda lektion jag hade idag visser ligen men ändå.. (Vem sa att de var lugnt månaderna innan studenten?)

Är alldeles proppmätt nu efter att ha ätit wok för ett par timmar sen, de är så sjukt gott. Iallafall en maträtt jag är bra på att laga. =)

Är det bara jag som är så sjkt känslig och gråter när jag ser på program som spårlöst och Extreme home makeover? Sitter alltid och gråter till sådana program, de är läskigt.

Just nu kollar jag iallafall på den här nya serien på femman, Dirty Sexy Money. Helt okej än så länge. Donald Sutherland är ju med och han är cool. Tycker jag..
Efter det ska jag skriva klart mitt pm inför nationella prov i Sv B imorgon. Är en smula nervös.

Men hursom, nu ska jag ta fram lite vindruvor och lägga mig i sängen och softa tills Dirty Sexy Money är slut och sen så är det bara att plugga! (Jag vet, de är sista minuten.)

Ha det bra.

//Matilda

1 kommentar:

Anonym sa...

Juliet Darling i Dirty sexy money är charmig 8)