Besokare

tisdag 1 april 2008

Ny blogg

Hej o Hopp här är jag ny. Har haft blogg förr (http://bajenflicka.blogg.se), men eftersom den sidan strular så mycket ska jag ge den här en chans. Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu eftersom jag är så sjukt trött, men tänkte iallafall få in ett inlägg bara för att. Ska väl snart lägga mig i sängen och fokusera helt och hållet på House. Underbara tv-serie. Sarkasm är nog min favorithumor.



Förövrigt så städar/packar/slänger jag massa här i lägenheten för tillfället. Men eftersom jag är opraktiskt och gör allt på samma gång så ser de bara ut som ett bombnedslag har ägt rum. Men förhoppningsvis får jag städat i helgen. Min klass ska till Tallin på söndag och jag har inte bestämt om jag ska med eller inte. Jag har egentligen inte råd men jag vet att hur jag än gör kommer jag ångra mig på det ena eller andra sättet. Avskyr ångest!



Imorgon ska jag hem till mina föräldrar. Fast egentligen blir de förälder eftersom pappa jobbar eftermiddag och då kommer jag antagligen inte träffa honom. Menmen. Så är det ibland.



Nu ska jag lägga mig i sängen.



Ha de bra alla. Kram

Inga kommentarer: