Besokare

måndag 29 juni 2009

Livet

Nu gillar vi livet för tillfället. Efter äckligt många om och men så är biljett bokad till Arvika. Jobbet i Olofström i fredags gick bra. Dagarna med Magga här var kul. Och sist men inte minst har jag fått ett till deltidsjobb på Allsite där jag sitter och bokar in folk för fotografering och styling hos The Studio. För mig känns det också bättre än ren telefonförsäljning eftersom jag inte tror att jag klarar av att sitta och försöka sälja saker till folk. Så det så. Så hursomhelst, ikväll jobbade jag mina första två timmar där och imorgon ska jag dit och jobba två timmar till. Sen blir det väl några dagars uppehåll iochmed Arvika men därefter får jag förhoppningsvis fler timmar inbokade.

Annars då så får jag värmeslag. Huvudvärk var och varannan dag pga vätskebrist. Vanlig varm sommar för mig alltså. Det är väl som Henke säger, jag har ärvt pappas gener när det gäller värme.

Hursom, jag lever och tänkte att det var dags att uppdatera här. Glad sommar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis till jobbet!

TUMADRE sa...

Självklart var 89 rätt svar!