Besokare

tisdag 30 mars 2010

HELLLÅ!

JAG LEVER!

Hade typ bara glömt att jag hade en blogg. Kan vi låtsas. Eller så kan vi skylla på att jag mått skit senaste dagarna. Eller att jag har varit upptagen. Men det vore en ren lögn för under helgen gjorde jag inte ett skit utöver att hosta sönder lungorna. Typ

Men senaste två veckorna har varit nice. Lisa var här och det var grymt kul att träffa henne även om det säkert var värdelöst för henne att träffa mig. Hah
Vi flamsade runt så som vi kan och jag orkar inte tänka efter på vad vi egentligen gjorde eftersom det var så länge sen. En vecka. En och en halv egentligen. Typ. Men kul hade vi (jag). Tråkigt nog så avskyr hon mig så mycket att hon bestämde sig för att bli sjuk när hon var här för att slippa umgås med mig. Men den gick inte! Jag turistade lite med henne ändå. Och festade. Jaja



Vad mer kan vara värt att berätta?


Förra veckan spenderades med att hosta. Och se på Alice in Wonderland. Jag var nog den enda som typ gillade den. Men sen gillar ju jag Tim Burtons konstiga filmer också. Man behöver väl vara lite speciellt störd kanske. Haha. Folk skulle kunna bli galna för den kommentaren


Whatever.


Så..Lola är sjuk. Eller idag är hon väl ok, var bra mycket värre i söndags och igår. Men vi softar hemma idag för säkerhets skull. Helena är också hemma och sjuk. Jag hostar bara så jag kan väl inte klassas som sjuk. Fast nu har jag börjat snora och nysa också och jag inbillar mig att jag mår illa. Man får se hur det blir.


På lördag åker vi till Dublin i vilket fall! SPÄNNANDE!

2 kommentarer:

karin sa...

Jag tycker mycket om Tim Burtons filmer, fast hela vår familj är väl störda på ett litet speciellt vis så.... Har du sett hans film`corpse bride´?

Magga sa...

"Jag var nog den enda som typ gillade den"

Jag älskade Alice! :D Såg den i 3D (de har fixat 3D här i Norrköping nu)

Skönt att höra några ord från dig!

KRAM!