Besokare

tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Spotify premium börjar kännas mer och mer värt. Ingen reklam. Fantastic

Tur att jag var på så bra humör sist jag skrev här, folk skulle ju kunna få intrycket av att jag är en grinig person. Hah

Hursom, lördagen var rätt trevlig även om jag inte gick ut. Men det var jättekul att träffa tjejerna och jag får se om jag hinner träffa Ida något mer innan hon åker. Thailand i x antal månader känns inte helt fel, jag avundas henne.

I söndags var jag på gymmet medans barnen körde sin karate. Det var skönt. Det var riktigt härligt väder då också även om det var en del kalla vindar så sken solen. Så på eftermiddagen var jag iväg med Jensen och barnen och såg på när dom fick cykla runt på en parkering. Axel cyklade med ett stödhjul och Lola med båda men nästa gång så ska dom troligtvis ta bort ett av Lolas och Axel ska få pröva helt utan. Ska försöka följa med då också och se hur det går.
På kvällen var vi och käkade middag på Pizza Express och det var trevligt även om det var väldigt mycket människor där så det var inte så "express" som Helena påpekade.

Igår var det vardag igen så det innebar att lämna barnen på skolan och sen fick jag skjuts hem av Lolas kompis mamma. Sov i princip hela förmiddagen och eftermiddagen kollade jag på tv innan jag hämtade barnen. Soft dag alltså.

Idag har jag städat lite på mitt rum, tänkte ta resten imorgon och dammsuga och så då med. Har satt upp massa foton och teckningar på väggarna så det blir mer och mer mitt rum typ. När jag bodde med Henke hade jag inga foton alls uppsatta på väggar eller dörrar, det är lite ovanligt för att vara mig.
Ikväll ska jag ta barnen till karaten, funderade på om jag ska gymma då under tiden men tror jag skippar. Ska försöka simma någon dag i veckan istället. Får se hur det går. Hah

Dags att hämta barn!

x

Inga kommentarer: