Besokare

tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Vaknade upp vid 7 och kände mig fantastiskt utvilad men nu känner jag mig lika seg som en sengångare. Underbart. Är det för mycket begärt att jag ska kunna hålla mig vaken en hel dag utan att dö av trötthet? Verkar så

Lördagkvällen var kul, allra helst innan i Idas rum. Sen när vi var ute så träffade jag någon skum polack som bjöd på drinkar och som jag dansade med typ resten av kvällen. Och nu smsar han var och varannan timme. GAH! Hur fick han mitt nummer? Eller ja. Han tog min mobil och ringde sin mobil. Inte så mycket mer med det. Men idiotmatilda ändå. Aja. Bara att ignorera. Fast han har mina hårspännen. Buhu

Kul förresten när folk drar förhastade slutsatser och snackar om en bakom ens rygg

I söndags hasade jag runt i mjukkläder, städade och sov typ.

Igår så började ju vardagen igen så jag flamsade med barnen, lagade mat och diskuterade "boobies" som verkar vara väldigt aktuellt just nu. Jösses, vad ska man säga? Fan vilka kul saker barn kan komma med ibland. Jag förstår inte var dom får det ifrån heller. Jag har svårt att tänka mig att jag var så som barn. Jag var väl tjurig för det mesta. Ack, ljuva barndom

Idag har jag varit i stan en snabbis efter barnen lämnats av. Skickade lite post till Sverige, och framkallade en del bilder. När jag får tid så ska jag kolla igenom alla bilder och göra i ordning fler som jag vill framkalla.

PÅ FREDAG ÄR JAG LEDIG PÅ DAGEN! WOHO!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som att det var en toppenkväll, du får lära dig att gömma mobilen och skylla på att du är en "oteknisk svensk och därför lämnat mobilen hemma" ;)

"Kul förresten när folk drar förhastade slutsatser och snackar om en bakom ens rygg" Vad har hänt?

Jag är också ledig på fredag!! :D

Kickelina sa...

Inte kul när folk snackar bakom ryggen på en.
Nää du var inte tjurig för det mesta när du var liten, du kom med mkt roligt du.....
Skönt för dig att ha ledig dag på fredag. Själv så håller jag mig väldigt lugn för tillfället, har ont i kroppen o kli i halsen....

Kram mamma