Besokare

tisdag 16 mars 2010

Tisdag

Underliga dagar senaste dagarna. Lilla Simon S dog i fredags och det känns så fruktansvärt orättvist. Det är en sån sak som inte borde hända.

På lördagen så var jag hemma hela dagen, på kvällen åkte jag till Linn och firade henne med dom andra tjejerna. Återigen var jag tråkig och drog hem när dom skulle ut men jag var nog inte riktigt på rätt humör för att gå ut. Så jag tog bussen hem, gick en och en halv kilometer i mina högklackade och det var mindre skönt. Såg på film med Helena när jag kom hem och sen somnade jag.

I söndags vaknade jag halv 10 av att Lola stod utanför mitt rum och mässade "I want Matilda to wake up now, I want Matilda to wake up now" i typ 5 min. Mycket trevligt. Bara för att jag hade Mothers day-korten gömda på mitt rum. Så det var väl sista gången vi gömde saker i mitt rum i alla fall. Hursom, jag gick på gymmet medans barnen körde karate och sen åt vi lunch/dinner på Radisson och det var riktigt trevligt. Snällt av dom att bjuda med mig också.

Igår var det vanlig jobbdag. Hade världens mensvärk också så det var lite mycket värdelöst.

Och till sist.. Ja Karin, jag skaffar p-plåster för polackens skull. Det är därför jag ignorerar stackarens sms. För att se till att vara skyddad först. Puss på dig syster!

1 kommentar:

Gudmor sa...

Grattis i efterskott på Viktoria och Matilda dagarna!
Kram