Besokare

lördag 6 mars 2010

Kort update

Shit vad jag är seg. Riktigt jävla tråkig känner jag mig. Kul

En sån där snabb vecka igen. Helena fyllde år igår och det firades med kladdkaka som jag och barnen bakat och champange och grejer. Sen var jag barnvakt på kvällen också. Inte så jobbigt eftersom barnen gick och la sig direkt när jag började mitt barnvaktande. Börjar känna mig lite säkrare nu så det är ju bra. Reagerar inte på minsta lilla ljud från övervåningen.

Ikväll ska vi ha lite avskedsgrej för Ida (min familjs gamla au pair) och sen ska väl dom flesta ut. Jag tror inte jag orkar. Har köpt en flaska vin så man får väl se om den får mig på humör för att gå ut men jag känner mig inte motiverad alls. Tappade dessutom en flaska vin utanför huset när jag och Jensen varit och handlat. Så satans pinsamt. Så trött är jag

Annars har jag cravings efter saltlakrits. Ahh

x

Inga kommentarer: