Besokare

lördag 10 november 2012

10/11/12

Jag fryser väldigt väldigt mycket. Om ni ville veta.

Mina fina vänner gifte sig idag. Min fina guddotters föräldrar. Jag är otroligt glad för deras skull, dom har varit tillsammans i 8 år snart och dom håller fortfarande ihop. Jag blir avundsjuk men på ett bra sätt, dom får mig att våga hoppas.

Annars så kollar jag på X-Factor (den brittiska versionen) och älskar det. Pinsamt men skitsamma, en kille (Rylan Clark) sjöng precis ett Spice Girls medley. Han kommer från Essex och kan inte riktigt sjunga men han är så jävla skön ändå så ingen bryr sig om det där med rösten. Det får mig nästan att tro att jag skulle kunna vara med trots min förjävliga sångröst. Dock är jag ju inte så skön eller cool så det kanske brister där men om jag inte har ett jobb tills nästa år kanske man ska pröva ändå. Haha.

Förövrigt har jag börjat komma in i en period då jag känner att jag behöver komma bort från Jersey i några dagar, var länge sen nu och jag får den där instängda känslan igen. Antar att det blir värre iochmed att jag inte har många att umgås med heller men ändå, jag har inte råd att åka bort. Suger. En vecka på Irland vore nice, skitsamma att jag inte känner en sate där. Om jag inte får jobb här snart så vill jag åka dit och pröva att leva där. Kanske börja som Au Pair så jag kan spara ihop lite pengar.. Äh, jag vet fan inte vad jag vill med livet.

Dagen har i övrigt bestått av att ha huvudvärk, må dåligt på stan, kolla Star Wars, kolla på rugby (Irland v Sydafrika, SA vann tyvärr), laga pannkakor och sen bara slösurfa. Riktigt spännande dag med andra ord.

Nu känner jag att det här inlägget är nästintill perfekt osammanhängande så då avslutar jag med bilder från förra Lördagen! Tjohej!




1 kommentar:

mamma sa...

Kramar i massor, ser fram mot o se dig i X-factor :-)