Besokare

torsdag 15 november 2012

15/11/2012

Jag är trött. Det har varit en intensiv dag plus att jag har varit lite halvt bakfull vilket inte gjorde dagen bättre. Och jag brände mig på mitt strykjärn. Men sen var det ju lite så att det var en bra dag i vilket fall på grund av den lilla detaljen att JAG HAR FÅTT ETT JOBB! Visserligen bara temporärt till början av Januari och jag vet inte alls hur mycket jag kommer få jobba men skitsamma, jag är GLAD ändå! Om inget annat så får jag ju lite erfarenhet! Jobbet är i vilket fall på Next, jag vet inte om jag kommer vara customer assistant eller jobba på lagret. Har introduktion på lördag så jag antar att jag får veta alla detaljer då.

Så dagen har bestått av att fixa kopia på passet, gå till Social Security, boka klipptid så mitt risiga hår blir lite bättre och berätta för varenda människa jag pratat med att jag har fått ett jobb. Jag känner mig så otroligt lättad plus att det ska bli skönt att komma ut och träffa människor mer regelbundet.

Morgondagen kommer också vara ganska fullspäckad så nu får jag väl se till att bädda sängen eftersom jag var korkad, ambitiös nog att slita av alla lakanen tidigare i mitt glädjerus. Jippie...

Sliten Glad tjej med vidrigt hår. Fast jag känner att jag också påminner läskigt mycket om Wallace från Wallace and Gromit..

1 kommentar:

Mamma sa...

Du är ju för söt :-)