Besokare

tisdag 20 november 2012

20/11/2012

Äntligen! Nu behöver jag inte längre fylla i arbetssökande eller arbetslös längre när jag fyller i saker. Nu kan jag skriva deltidsarbetande! Haha!
Det var en kul första dag ialla fall, tiden gick fortare än vad jag trodde. Mitt jobb idag var i vilket fall att välkomna kunder, se till att det såg städat ut och hänga ut kläder. Och se till att kunderna fick den hjälp dom behövde såklart! Fick dock förklara mig flera gånger med att jag var ny när folk frågade om saker som jag inte hade en aning om men om dom frågade om det fanns mer av ett visst plagg i lager, då kunde jag hjälpa! Sen hjälpte jag en man med att hitta onepieces eller vad det nu heter till sin dotter som var 12. När vi diskuterade storlek sa han att hon var lite liite kortare än mig. Då ville jag gråta. Men summa summarum, det var jättekul och jag HOPPAS jag får fortsätta där när December tar slut!
Taggad  

I övrigt har jag inte gjort mycket idag, var helt slut när jag kom hem. Övervägde att sova men skippade det och tänkte att det är bättre om jag somnar tidigt ikväll. Så vi får se hur det går med den saken.. Imorgon ska jag väl vara lite effektivare, överväger tillochmed att gå och simma på morgonen innan jobbet men det kanske är att ta i överkant. (Heter det verkligen så?)

Anyway, nu ska jag koka te och kolla på nyheter och låtsas att jag är världsvan!

1 kommentar:

Mamma sa...

:-) kram