Besokare

måndag 26 november 2012

26/11/2012

Blev ett längre blogguppehåll än planerat men jag tror inte att mina tre läsare har tagit allt för mycket skada av detta. Jag har ju faktiskt ett jobb nu vilket faktiskt tar upp typ 12 timmar i veckan för mig..

Det är fortfarande kul ialla fall, genomgick en del träning i lördags och jag hoppas på att få börja lite i kassan imorgon. Jobbar 5 dagar med 4timmars pass denna vecka, är ledig på onsdag men sen kommer det vara fullt upp typ. Kommer dessutom jobba eftermiddagspass alla dagar utom imorgon vilket betyder att det kommer vara extra mycket folk typ. Men det är kul!

I övrigt har det inte hänt mycket, jag har pepparkakscravings. Enligt ett gammalt blogginlägg har jag tydligen gjort min egen pepparkaksdeg en gång(!) men jag har inget minne av det. Gick det så illa? Eller ljög jag?? Fan, jag vill ha pepparkaksdeg! Lussekatter vore också najs men jag har ingen jäst. Eller bra degbunke för sån deg.

Spårar lite här, jag borde lägga mig och sova. Börjar som sagt tidigt (klockan 9) så jag behöver typ gå upp vid 7 för att hinna med att vakna, äta frukost och klä på mig och sminka mig. Men jag klagar inte, är tacksam över att ha en anledning att klä på mig!

Ciao

Inga kommentarer: