Besokare

måndag 19 november 2012

19/11/2012

Sådärja, tillbaka här igen. Måndag nu och imorgon börjar jag jobba! Spännande!

Anyway, helgen som gick var helt okej. I lördags var jag ju som sagt på introduktionen, vi fick se diverse filmer om "safety at work", vi blev visade alla brandutgångar (HAHA, nödutgångar heter det ju kom jag på nu!), och fick veta vilka avdelningar vi kommer jobba på. Jag kommer vara på barnavdelningen, woppido. Sen spenderade jag dagen med att städa, sortera lite foton och på kvällen kom min ersättare (haha, borde kanske sluta kalla henne så) och jag lagade middag och sen gick vi på bio. Så nu är Twilight över, kände för att sitta och fnissa lika mycket som förra året men det kändes inte så lämpligt utan min syster så jag höll mig relativt tyst.

Igår...gjorde jag ingenting. Klädde inte på mig normala kläder förrens vid 4tiden på eftermiddagen, tog en snabb promenad i solnedgången (typ) och sen spenderade jag kvällen med att kolla på tv och sortera klart foton. Festligt

Idag har jag simmat, tvättat och chillat. Ganska skön dag, nu sitter jag och funderar på hur jag ska ha kalufsen (what?) ordnad imorgon. Borde jag sätta upp det lilla hår jag har eller ska det bara vara som vanligt? Jävligt jobbiga problem känner jag. Hursomhaver, det ska bli spännande! Jobbar 12 timmar allt som allt denna veckan, 4 timmar imorgon, 4 på onsdag och 4 på lördag. Woho!

Godnatt

1 kommentar:

mamma sa...

lycka till på jobbet, kram