Besokare

fredag 24 april 2009

Fredag

Någon tjuv tog min tvättid idag på förmiddagen. Blev lagom irriterad men jag får väl hålla mig inomhus i helgen pga brist på rena kläder. Har inte tvättat på nästan 3 veckor börjar det ta slut på rena kläder för mig. Fast hade jag haft ork att tvättat i söndags då jag borde gjort det så hade jag inte haft det här problemet nu. Kul problem man har.

Annars sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa så jag kan boka tid för vaccination. Gick till vårdcentralen tidigare idag i tron om att man kunde boka på plats men icke. Enligt talsvaret på vårdcentralen skulle dom ringt för 10 min sen men jag tror dom ljög litegrann.

Dom visar London på tv just nu. Jag längtar tillbaka dit. Jag vill vara där nu.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Dumma tjuvar! Vi har bra system, man kan inte tjuva tvätt-tider. De som är innan kan vara sega, men det kan vara okey ibland. Oftast är de jätteoroliga över om de får använda torktumlarn och rummet en halvtimme in på andras tvätt-tider.

Jag slog på TVn och så var det "riktiga" vampyrer på Tyra Banks talkshow. De var...speciella. :p

Magdalena sa...

sv: haha. jag pluggar inte heller så mycket. mycket mindre än vad jag borde. hehe. Så visst får du använda den bortförklaningen.

Vi har både duvor och fiskmåsar... En av fiskmåsarna har bara ett ben har jag sett.