Besokare

onsdag 29 april 2009

Onsdag

Det är väldigt varmt ute om dagarna. Och det blåser inte. Jag känner mig lurad, det påstås att Karlskrona ska vara en stad där det blåser hela tiden men det gör det inte. Bara stillastående äckligt hetta i luften. Jösses vad jag hatar värmen innan jag blir van vid den.

Annars händer det inte mycket i mitt liv. Har fortfarande inte hört något av företaget som kanske tänkte anställa mig. Antar att det inte blir något av det alltså. Tur att jag är en så optimistisk person.

Bokade körlektion idag. Ska dit i mitten av Maj och köra dubbellektion. Blir lagom kul. Folk bör hålla sig borta från vägarna den dagen. Jag kommer aldrig lära mig att växla och grejer. Blä

Inga planer för imorgon heller. Jag blir bitter av att det inte ska vara någon brasa. Hade jag haft körkort och bil hade vi kunnat åka upp till Magga i Norrköping. Men icke. Är fast i Karlskrona där det är varmt och torrt och där jag inte har några vänner. Kul.

Det var allt från bitterfittan Matilda idag.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Jag saknar dig massor! Här blåste det hela dagen igår så du hade haft det bra här. Idag ska vi till Söderköping och äta glass, sen får vi se vad som händer. Andreas kom hit igå och ska stanna några dagar och Joacims syster kom också igår och ska åka hem igen idag efter att vi ätit glass.
Hoppas att vi hittar en massa pengar så att vi kan komma till er i sommar!
Hoppas ni får en underbar kväll! Tänker på er <3<3<3

Många kramar

Magdalena sa...

Det var dig jag menade <3