Besokare

söndag 19 april 2009

Söndag

Lagom dag igår, seg dag idag. Kul med helg.

Igår hände inte mycket. Käkade lunch på Waynes, träffade Henkes pappa för första gången i år typ, kollade på massa How I Met Your Mother och spenderade sedan kvällen hos Emil där det inte hände allt för mycket.

Idag har jag sovit, sovit, legat i sängen och försökt sova och varit ute i Lyckeby och handlat och träffat Henkes mamma. Henke var också med på det sistnämnda. Sen har jag ju också kollat på How I Met your Mother, men också Gilmore Girls eftersom det är sunt med lite variation i vardagen (helgdagen?). Såg också på Filip och Fredriks Söndagsparty vilket var kul. Jag gillar Manson. Marilyn Manson då. Charles Manson vet jag inte så mycket om.

Annars är jag festivalsugen. Såg en video med NIN och helt plötsligt blev jag skapligt sugen på att åka på Arvikafestivalen. Så nu väger jag fördelar med nackdelar. Sen spelar det faktumet att jag inte har några pengar in lite också. Såvida inte Henke betalar för mig men det känns ju bara deprimerande jobbigt. Livet är jobbigt.

Imorgon ska jag anmäla mig till körskolan. Det ser vi fram emot. Eller jag gör det. Andra människor bör väl bara oroa sig över att ha mig på vägarna. Jag kommer nog aldrig lära mig det där med kopplingen. Blah

2 kommentarer:

Kickelina sa...

Låter som en väldans lugn helg, själv känner jag av trädgårdsarbete både hos Johanna och hemma.
Du ska se att även du och kopplingen kommer att trivas med varandra... Kram mamma

Magdalena sa...

hm. ja, det där med anslagstavla lät inte dumt! ska tänka på det. Lämnade min anslagstavla i mitt gamla/systers nya rum.



Jag och Joacim måste fortsätta kolla på how i met your mother! Vi är på slutet av s2, jättemycket efter... :/
Har du kommit iväg till körskolan?


Kramar