Besokare

onsdag 15 april 2009

Onsdag

Ah. En sån där charmig dag då mitt humör har varit helt åt helvete. Inte blev det bättre av att kattfan spydde medan Henke fortfarande var på jobbet. Fast han fick ju ändå ta hand om det när han kom hem. Men grejen var att hon spydde och det fick mig att spy. Blä

Annars har det varit några sköna dagar hemma hos mamma och pappa. Lite äggjakt, lite drickande, lite bråk, träffa Lisa, träffa gudmor med familj, för mycket godis och mycket ont i axeln. Bra helg över lag alltså. Känns tråkigt att vara tillbaka i Karlskrona och vara ensam hela dagarna igen. Har dessutom fått besked om hur mycket jag kommer få i lön för bussåkandet förra veckan och det känns inte värt det. Men man kan ju inte tacka nej eftersom det ändå är pengar. Får väl istället hoppas på ett riktigt jobb snart.

Nu ska jag se på film och avsky livet en stund så kanske jag är piggare imorgon. Hah

1 kommentar:

Lisa sa...

Pengar är bra, "man vet aldrig när man behöver en bra ..." xD =)