Besokare

onsdag 1 april 2009

Onsdag

Ligger och ser på fotboll och blir deprimerad. Sverige blir bara värre och värre känns det som.

Har inte hänt någonting idag. Henke har varit hemma eftersom han inte mått något vidare men det betyder ju inte att vi umgås. Han är vid sin dator och jag vid min. Det var inte så här man trodde att förhållanden skulle vara när man var liten. Men man ska väl inte klaga.

Imorgon ska jag nog till optikern. Har haft något skräp i höger öga i flera dagar. Måste typ koncentrera mig hela tiden annars så blir jag antingen jättetorr i ögat eller så rinner det bara. Lagom irriterande iallafall. Mensvärk är också irriterande. Sen att jag hela tiden är sugen på något att tugga på när jag har pms/mens suger. Blä

Men annars är jag på bra humör

1 kommentar:

magdalena sa...

oj. skräp i ögat är inte bra. Det kan bli farligt. Hoppas det löser sig fint. :)

Sv: ja, vi är i Enköping över påsken. tors-sön.

Kramar!!