Besokare

torsdag 2 april 2009

Torsdag

Sitter och känner mig sådär allmänt sorglig just nu. Ingen som vill prata med mig. Henke är upptagen, mamma är upptagen, alla är upptagna. Och jag är uttråkad. Och sugen på popcorn. Eller salta kex. Kan inte riktigt bestämma mig. Godis vore också gott. Jävla pms

Har varit ute och sprungit en massa fram och tillbaka idag känns det som. Först till poststället för att skicka böcker till mamma. Sen hem. Sen till paketutlämmningstället i hamnen för att hämta traderapaket. Seen hem. Sen till affären. Sen hem.
Såhär i efterhand känns det som att det hade varit smidigare om jag gjort alla tre sakerna på samma gång. Men det har varit fint väder ute så det är väl okej ändå.

Så annars då? Ingenting intressant händer. Ska skicka iväg ett par jobbansökningar innan jag lägger mig ikväll. Det känns som att jobben kommer i klungor. Besvärligt eftersom jag inte gillar att söka för många jobb på samma gång. Jaja

Nu vill jag ha glass!

1 kommentar:

Magdalena sa...

Oh! Det underbara helvetet på internet... Vad har du införskaffat?