Besokare

måndag 20 april 2009

Måndag

Skön kväll, lugn dag.

Skrev in mig på körskolan idag och första veckan i Maj sätter teorin igång. Ska ner senare i veckan och plugga och då tänkte jag också boka in körlektioner. Vet inte varför vi inte gjorde det på en gång idag men dom verkade upptagna. Jag förstod inte så mycket.

Annars gjorde jag inte så mycket idag. Tog en långpromenad istället för att städa, kollade bara på ett avsnitt av How I Met Your Mother och så läste jag ut en bok som jag började på igår kväll. Borde gå till biblioteket och låna lite böcker istället för att köpa nya hela tiden. Läser ändå ut allt så jävla snabbt.

Ikväll fick jag med mig Henke till O'Learys och där var det fotboll. Under dom 4-5 min det tog för mig att gå hemifrån och dit hann Djurgården få in ett jävla mål men sedan kom vi igen och mitt Hammarby vann med 3-1 som egentligen skulle varit 4-1. Men jag är glad ändå. Nu är det mot IFK det gäller på torsdag och där har jag inte råd med att vi förlorar. Men eftersom Hammarby vann nu ikväll så borde laget vara piggt och glatt på torsdag och spela fotboll när den är som bäst på Söderstadion. Förlorar vi så blir jag tvungen att emigrera eller stänga av mobilen.

Nu kanske jag ska sova istället för att sitta här. Kanske. Jag lovade ju mig själv att om vi vann så ska jag gå till vårdcentralen imorgon och det bör ju göras på förmiddagen. Blah

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Bra att du har tagit tag i körkortet nu! :D

Jag måste ta och ringa husläkarn.... och ungdomshälsan... Och beställa tid för att köpa skor.... Men just nu har jag inte råd... Ungdomshälsan är i och för sig gratis, så dit kan jag ringa kanske :p

Magdalena sa...

Joacim får 2680:-

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!!!! <3