Besokare

lördag 27 februari 2010

Lördag

Fan vad skönt med lördag. Veckan har gått fort men den har varit underlig så skönt att den närmar sig ett slut. Sömnen den här veckan har inte varit något vidare och drömmarna har varit lika jobbiga som underliga en del av dom. Jag hatar att vakna mitt i natten med panikkänsla. Blä

Annars mår jag bra nu i vilket fall. Fick sista veckolönen igår och kommer härefter få lönen en gång i månaden. Så nu gäller det väl att spara lite tills Lisa kommer. Men först ska jag ha riktigt jävla kul ikväll. Känner mig riktigt peppad för en utekväll nu så jag hoppas det blir bra. Inviger nog nya klänningen och sådär. Spännande

Igår kväll träffades vi några tjejer också och bara tog ett par drinkar. Mycket skratt och kul och jag åkte hem vid 11, såg någon intervju på tv med Johnny Depp och Tim Burton och sen somnade jag i soffan. Andra gången på mindre än en vecka, illa. Haha

Imorgon har jag varit här två månader, jag väntar fortfarande på att få hemlängtan. Men jag klagar ju absolut inte om den inte kommer alls men det skulle ju inte förvåna mig om det blev lite i samband med att Lisa kommer kanske. Vi får se

Livet är fint och jag behöver köpa balsam så mitt hår slutar flyga runt

1 kommentar:

Kickelina sa...

Ojoj blir inte familjen rädd när dom ser dig så där.....Kram mamma