Besokare

torsdag 13 september 2012

13/9/2012

Bröt mitt nya mönster igår och bloggade inte. Shame on me. Var bara för trött och egentligen är det väl inte så mycket att berätta. Största händelsen igår var när jag gick och kollade på födelsedagspresenter för en uppkommande ganska stor födelsedag och fastnade i affären för att jag pratade med damen som jobbade där. Dock pratade vi inte om presenter men jobb. Hon sa att om hon hade varit ansvarig för att anställa folk hade hon anställt mig, det var trevligt att höra. Dock verkar det inte vara en åsikt som är delad av många andra eftersom jag fortsätter få negativa svar. Börjar bli jobbigt att inte bli deprimerad men kan väl inte göra mycket mer än att fortsätta kämpa, jag vill stanna här.

Idag har det varit Battle of Britain - Air Display. Med andra ord massa flygplan som åker runt ovanför St Helier och spyr ut avgaser. Känns inte så miljömedvetet men det är ju ganska kul att kolla på ibland. Mötte upp med Jensen, barnen och min ersättare och stod och fotade en del. Det är ju egentligen så onödigt att fota, nu har jag en massa bilder på flygplan som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Känns inte så troligt att jag kommer kolla på dom bilderna många gånger men ändå. När jag har råd så ska jag rengöra kameran, känns som det är nödvändigt.


Utöver flygplanen så har det varit en skitdag, ville bara skrika och ge upp. Men det ska jag inte

Tack och hej


1 kommentar:

mamma sa...

Du får ge dig iväg till någon öde plats/strand och ställa dig o skrika. Sen fortsätter du leta jobb, förr eller senare så. Kram