Besokare

måndag 24 september 2012

24/9/2012

Helt plötsligt blev jag en sån där dålig bloggare igen. Blev bara så. Även om det händer en del så händer det inte mycket som jag har lust att skriva om.

Så att.. jag prövade för ett servitrisjobb förra veckan, fick det inte. Intressant att få pröva på det iallafall, fick se hur stressigt det är.

Annars så vet jag inte vad jag ska skriva, i helgen var det beer-festival, drack x antal olika sorters Ale och ciders. Blev skapligt full men eskorterad hem till dörren. Inte för att det var något jätteavstånd hem, knappt en minuts gångväg men det var nog lika bra att jag inte gick ensam.

Det blåser stormvindar och imorgon ska jag simma. BLhag

1 kommentar:

mamma sa...

Hoppas vädret är bättre idag, här är det ca 12 grader o grått. Pappa o jag är förkylda o snorar o hostar här hemma.
Hoppas din simtur gick bra. Kram