Besokare

fredag 14 september 2012

14/9/2012

Helt vanlig Fredag, sa hejdå till Amanda som åker tillbaka till Sverige imorgon. Nu är min generation Au Pairer borta och det är en massa nya här. Nya tider..

Som sagt, har inte hänt mycket annars. Gick simmade nu ikväll och efter det så hamnade jag i ångbastun med en Irländare och en Engelsman. Hehe.. Nejdå, vi diskuterade bara alkohol och arbetslöshet. Och kvinnor.. Fast det var mer dom två som pratade då. Lite kul iallafall, det festligaste som hänt mig den här veckan typ.

Kollade på Piers Morgan som intervjuade Sir Roger Moore ikväll. Han får mig att tänka på morfar, jag vet inte varför. Kanske för att mormor är lite förtjust i honom. Haha.

Blev ett blaha-igt inlägg men jag uppdaterar ju iallafall så folk kan ju inte klaga. Även om jag misstänker att mamma är min enda läsare. Och Karin, fast hon räknas inte så mycket.

1 kommentar:

Christer sa...

Jag läser också men har stora problem att tyda texten man ska skriva in för att få kommentera/ kram pappa