Besokare

tisdag 11 september 2012

Vardag

Har tvättat idag, fyra omgångar. Jag har väntat på ett telefonsamtal som blev uppskjutet till torsdag. Jag har köpt diverse köksredskap i 99pence store, vi får se hur länge dom varar iochmed att kvalitén knappast är den bästa. Jag har simmat 30 längder, ville simma mer men det blev lite trångt i bassängen så jag badade ångbastu istället. Jag träffade också min ersättare igen, jag tror hon börjar slappna av lite nu. Jag betedde mig som någon lätt mentalsjuk tror jag, bytte samtalsämne hela tiden och var allmänt stirrig. Hade typ glömt bort hur man ska bete sig i sociala situationer, fick mig att inse att jag verkligen måste ta mig utanför dörren varje dag innan jag blir knäpp.

Allt som allt, det har varit en bra dag. Känns visserligen som att den har pågått i evigheter men jag antar att det är så det är när man går upp tidigt och inte sover middag. Börjar jag bli vuxen på riktigt? Antagligen, här sitter jag i min ensamhet och dricker te och kollar på nyheter. Déjà vu, hur många gånger har jag skrivit om mitt te-drickande och nyhetstittande? Jag behöver en pojkvän. Eller ett kvällsjobb. Vilket som går bra, även om dom inte riktigt ger samma sak.




Anyway.........

1 kommentar:

Mamma sa...

Duktig du är, tycker du håller igång riktigt bra= stolt mamma.