Besokare

måndag 17 september 2012

17/9/2012

Te, nyheter och...HOBNOBS! Lyxar till det lite för mig själv så här en måndagskväll. Och för att skapa lite variation i inläggen här.

Annars har jag sprungit runt och låtsats vara viktig idag, borstade tilloch med håret för en mer trovärdig look. Anmälde mig som arbetslös hos Social Security och jag tror att Jerseypojken som jobbade där nästan fick en hjärtattack när han insåg att jag betalar min egen hyra trots att jag inte får någon inkomst eller bidrag. Fast det är väl så, ganska många tycker att jag är knäpp som lever så som jag gör just nu. För mig är det värt det, genom att ta chansen (risken) och stanna här utan jobb känner jag att jag åtminstone inte sviker mina drömmar helt. Livet kommer aldrig bli som jag planerade det som liten men jag kan ju åtminstone försöka skapa en bråkdel av det. Makes sense?

Har inte mycket annat att säga, ska försöka dricka mitt te nu utan att bränna mig och sen ska jag sova. Imorgon ska jag försöka ta en tur med snabeldraken.



Jag skäms över mig själv. Det heter dammsugare!

2 kommentarer:

mamma sa...

Duktig tjej, hoppas dammsugaren skötte sig. kram

Christer sa...

Hoppas du fick all oviktigt gjort idag så du kan ta itu med allt viktigt som börjar imorgon:) / kram pappa