Besokare

fredag 27 juni 2008

Fredag - 13 dagar senare

Idag är det 13 jävla dagar sen jag flyttade hit. Och just nu har jag hemlängtan. Jag längtar efter min mamma o pappa. Tillochmed dom där irriterande syskonen jag har. Och katten. Och jag saknar Lisa. Jag saknar att flumma med Lisa. Jag saknar mina andra vänner. Jag saknar att förstå vad folk säger.

Förstår att det kan tolkas som att jag inte trivs här alls men det gör jag. Karlskrona är en fin dock blåsig stad. Henke är mysig. Katten blir jag galen på så henne kommenterar jag inte. Lägenheten är fin. Men jag har inga vänner här. Jag har inget jobb. Jag bara går runt och driver på dagarna och jag börjar tröttna.

På Onsdag åker vi till Arvika iallafall. Då lär jag väl träffa lite folk jag känner. Får jag hoppas.

Nu ska jag gå och lalla runt lite.

Kram

3 kommentarer:

kakan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kakan sa...

jag saknar dig också / den irriterande lillasystern

Anonym sa...

Saknar dig också! Vi måste bestämma när jag ska komma ner och hälsa på snart! Vi får väl hoppas på att hemlängtan "går över" snart. :)