Besokare

tisdag 24 juni 2008

Tisdag = Ny dator

Äntligen sitter jag här med min nya bebis. Alldeles fjortistuggummirosa är den men det bryr jag mig inte om för då ser jag den snabbt i mängden. Jag tror jag är kär!

Menmen. Annars kan jag ju meddela att jag inte mår alltför bra om det skulle finnas någon som bryr sig om det. Gick ju och la mig igår efter att jag skrivit blogginlägget här men inte fan kunde jag somna. Låg och vred och vände på mig och funderade på allt möjligt. Sen halv 3 inatt fick jag så jävla ont i magen så jag sprang till badrummet och spydde. Dock inte i toaletten som vanliga människor gör utan i badkaret. Så som ni förstår så mår jag inte så jävla bra just nu, men det är smällar man får ta i livet. Blir förhoppningsvis bättre snart.

Sen har jag förövrigt kommit på att Arvikafestivalen är nästa vecka. Fett Najs liksom, om jag ska anpassa mitt språk till färgen på datorn. Eller jag kanske har för mycket fördomar. (Stryk kanske, jag HAR det).

Menmen, jag ska försöka få i mig något att äta nu och hoppas att jag får behålla det.

Kram

Inga kommentarer: