Besokare

onsdag 18 juni 2008

Onsdag

Gahh..Tiden går läskigt fort känns det som.. Fast likväl går tiden tradigt långsamt också. Vet inte vilket som är värst. Just nu försöker jag iallafall packa upp lite lådor och få någorlunda snyggt i lägenheten tills ikväll då Henkes syster och hennes man kommer förbi för att kolla in lägenheten. Har funderat på att försöka ställa in massa gånger eftersom jag skäms över hur det ser ut men sen så sansar jag mig och tänker på att dom bor i Malmö så de är inte så lätt för dom att komma hit så ofta. (Och chansen att dom skulle komma hit när det är städat och jag är nöjd är ännu mindre).
Tycker faktiskt det är äckligt svårt att packa upp när Henke inte är här och kan hjälpa. Känns lite lustigt eftersom jag såg fram emot att få vara själv och göra det så jag kan ställa allt vart jag ville. Så är det inte när de väl händer tydligen.

Mjaja. Funderar förövrigt på att söka jobb inom vården, sånt där då man åker hem till gamlingar och hjälper. En vanlig jobbdag blir det tydligen runt 3 timmars jobb om jag förstod det rätt men ändå får man lön för hela dagen. Kanske vore något att göra så länge? Vad tror ni?

Bläbläblä. Känns som alla lådor stirrar surt på mig. Jag blir nog lite paranoid här i min ensamhet. Men så är det. Nu ska jag fortsätta städa!

KOMMENTERA!

Kram

Inga kommentarer: