Besokare

måndag 23 juni 2008

Måndagkväll

Ny vecka, nya takter. Har en massa grejer jag bestämt mig för att göra i veckan och förhoppningsvis ska vi dessutom ha inflyttningsfest i helgen. Så de blir ju skoj.

Hursom, idag har jag inte vart världens effektivaste även om jag hade goda planer på att de skulle vara tvärtom. Men allt blir inte som man tänkt sig så jag får hålla tummarna för att det blir annorlunda imorgon (Läs "övermorgon" eftersom jag precis kom på att jag får min nya dator imorgon). Idag har jag sorgligt nog inte vart mer effektiv att jag under den tiden Henke var på jobbet så:
  • Sov jag till efter 11
  • Åt en bulle
  • Satt framför datorn
  • Stod och skrek på balkongen
  • Skickade in en jobbansökan
Nej.. jag är inte allt för nöjd med dagen. När Henke kom hem så lagade jag iallafall mat till oss. Spagetthi med bacon-grejssås. Mycket gott. Specialrecept ala Matilda. Sen var Henke och jag duktiga också och var ute och promenerade runt på stan i över en timme. Lite duktigt eftersom vi hela tiden höll oss i centrum. =)

Menmen, ny dag som sagt imorgon så jag får hoppas på framsteg då.

Ha det bra nu och KOMMENTERA!

Kram

1 kommentar:

Kickelina sa...

Vadå stog o skrek på balkongen.....